VAKANSİYA

Vəzifə: Müdir köməkçisi

Yer: Bakı, Azərbaycan

 

Vəzifə öhdəlikləri:

• Korporativ layihələrin icrasında köməklik etmək; 

• Görüşlər təşkil etmək;

• Məktublar göndərmək və zəngləri qəbul etmək;

• Təqdimatlar hazırlamaq;

• Sənədləri tərcümə etmək;

• Rəhbərlik tərəfindən verilmiş digər tapşırıqları icra etmək.

 

Namizədə olan tələblər:

• Ali təhsil;

• Köməkçi vəzifəsində ən azı 2 il iş təcrübəsi;

• Korporativ müştərilərlə işləmək bacarığı;

• Ünsiyyət qurmaq və komandada işləmək bacarığı;

• Mükəmməl Azərbaycan dili;

• Orta səviyyədə İngilis dili;

• Standart MS Office proqramlarında qabaqcıl kompüter bacarıqları (Word, Excel, və s.);

 

Digər məlumatlar:

Əmək haqqı 500 AZN. Vəzifə 6 ay üçün elan edilir, lakin uzadıla bilər. İlk bir ay müddəti sınaq müddəti hesab ediləcək. 

Əvvəlki təcrübə haqqında ətraflı məlumat və şəkil əlavə edilmiş CV 03 dekabr 2021-ci il tarixinədək [email protected] email-nə göndərilməlidir.


Paylaş